Tot plus 2009

Hello!

1. Sarbatori fericite tuturor! Sa aveti parte de liniste sufleteasca si multa iubire sub toate formele ei.

2. Back are dreptate,  suntem la sfarsit de 2009 si se impune sa ne notam cateva ganduri, sa le asezam cumva.

Am ajuns si aici. Mi se pare interesant, pentru ca, atunci cand eram in clasa a 4-a un coleg drag zicea ca in anul 2000 vom fi cu totii morti. Am facut haz de el si l-am lamurit ca timpul trece in ritmul lui normal si nu se accelereaza (desi dupa unele cercetari multi zic ca da).

Sa traim fiecare clipa cu intensitate maxima! Asta am invatat eu incepand cu anul 2007 si, pana acum, in 2009,  am zambit, am plans, am fost vie si am respectat acest principiu.

Anul 2010 va aduce stabilitate sau cel putin asa cred eu.

Acum 2 zile am cinat cu B, stateam la masa si ne priveam, totul se oprise, ne-am atins mainile, ni le-am mangaiat si mi s-au desteptat toate simturile. Mi-am dat seama ca asta inseamna ca persoana de langa tine sa iti impartaseasca exact aceleasi sentimente.  Am savurat acele momente ca si cum as fi fost un copil ce a primit o ciocolata.

La anul sa fie multe dorinte indeplinite! 😉

BY YARD

Lasă un răspuns

